tisdag, oktober 09, 2007

Irriterande fenomen

1 Varför blir man bara tröttare ju mer man sover? Hur ska man då kunna jobba för att få känna sig utvilad?

2 Varför är allt som är gott fett?

3 Varför försvinner alltid strumpor? Hur många man än köper så finns dom aldrig när man behöver dom? Som att dom går upp i rök!! (Speciellt barnstrumpor!)

4 Varför fortsätter alltid en oturshändelse av flera på raken?

5 Fenomenet "Besserwissar".. Jäkligt irriterande. "Åh.. jag har upplevt så mycket och är en så livsvan människa att jag kan allting och kan svara på allting och har kommit till så stora insikter i livet att jag liksom inte riktigt pallar med att prata på vanliga människors nivåer.. jag är helt enkelt lite för erfaren för sånt. Dessutom så ser jag ner på vanliga svenssonliv och aktiviteter som jag själv redan gjort. Allt som jag gjort var coolt när JAG gjorde det.. men efter det så blev det liksom lite "old stuff".. "

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Det där med strumpor kan verkligen vara ett fenomen. Mina flickor har dock alltid varit noga och kommit tillbaka med sina strumpor från skolan =)
Ha det gott/kram

2:00 fm  
Blogger **MY LIFE** sa...

Strumpor, stora som små försvinner ALLTID i detta hus.. Är det tvättmaskinen som äter upp dom?
Eller går dom vilse på vägen dit?
Borta är dom iaf. HELA TIDEN..
Handlar o handlar.. Måste va ngt magiskt
Kram
XENA

11:45 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida