måndag, november 13, 2006

Galaklänningar


Varför måste programledare ha så fruktansvärt fula galakreationer så fort det är gala??? Väljer de själva klänning eller är det en modedesigner som väljer deras fasansfulla galaöde? Det finns ju jättefina, vackra och klassiska saker. Men det är tydlingen inget för programledare inte. (Såg ni Jessicas gräsliga sak på fotbollsgalan ikväll?) Dom ska ha klänningar som är sneda, ihoptrasslade, sydda fel, medvetet för små/stora eller hysteriskt glansiga/glittriga och då pratar vi inte snyggt glansigt eller glittrigt, utan precis som jag säger hyyyysteriiiskt glansigt/glittrigt. Sen verkar det vara modernt att sätta saker på klänningarna och då menar jag verkligen "saker". Inte små söta spännen eller brosher utan riktigt stora saker.

Sen tyckte jag den här bilden var lite rolig.. för vid första anblicken trodde jag det var en skämtbild då jag tyckte de höll i något helt annat än en fotboll och en fotbollsko...

Kanske jag som har snuskig fantasi.. men om man bara tittar snabbt.. är det bara jag som får associationer?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida