tisdag, november 14, 2006

Dokumentären: Ondska

Har jag inte varit nojjig innan (vilket jag varit) så har man blivit det nu. Tänk att människor som ser helt normala ut kan vara helt jäkla galna och mörda bestialiskt!? Hur ska man kunna veta vilka dom är?? Woaaaah! Människor är helt sjukt läskiga! Och "Assbergers syndrom" verkar måttligt tryggt, jag kommer vara jätterädd för människor som har det i fortsättningen för de verkar ju jätteläskiga! Och det är verkligen fruktansvärt för det är ju bara en jätte jätteliten del av dom som är brottslingar och farliga. Tyvärr så misstänker jag att den här dokumentären har fått fler än mig att bli lite småskrajsna...

Han som mördade sin fru och efteråt lekte med hennes lik och skar ur läppar, bröst och inälver och andra.. delar. Utan ånger, bara fashination. I flera timmar. (Inte tänka på, bort, bort, bort från min hjärna!) *ryser*

Ikväll är jag mörkrädd. Minsta ljud som inte ska vara här och jag är rädd att jag kommer kissa på mig av skräck. Helt plötsligt känns det inte alls omöjligt att någon massmördare just ikväll tar sig in i mitt hem.

Måste sluta nu.. känns som att någon stirrar på mig i fönstret jag har bakom mig. (Hur nu de skulle nå upp dit? Men ändå.. jag är inte rationell i mina tankar just nu.. Vågar inte titta. Ska stänga av och gå och lägga mig med nackhår så styva så "skulle" de kunna få träningsvärk i morgon så kommer det med största sannolikhet oxå att ha det..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida