torsdag, november 30, 2006

Boken: Det ska bli ett sant nöje att döda dig




Haha! Har någon av systrarna Graaf skivit en bok om sitt liv?? Nu får dom väl ta och ge sig! =D

Så sade jag, när jag hörde om det. Nu skäms jag. Verkligen. Det är inget jag bara säger. Fy fan så dum i huvudet och fördömmande sagt. Varför förutsätter jag att hon inte har något att säga, att hon är korkad och bara försöker tjäna lite extra på sitt kändisskap innan det är försent? För att hon är en blondin med silicontuttar? Jag tror jag glömde att jag själv är en blondin med silicontuttar nu för tiden. Kan jag ha fördomar om henne så borde jag ha samma om mig själv.
Jag hörde faktiskt innan att boken överraskande (?! Sorry) nog skulle vara bra. Jag tvivlade men blev nyfiken. Men de hade rätt. Den här boken var faktiskt helt ok, om inte mer. Den var intressant. Den här tjejen har faktiskt något att berätta. Jag läste ut den snabbt, sträckläste till och med då det var som mest spännande.

Så jag får be om ursäkt, Magdalena för mina fördomar. Du är ball. Stark. Kul att du fick det liv du till sist fick. Om någon var värd det så var det du.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida