tisdag, november 28, 2006

Telefonköer

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Så känner jag inför det!

Idag så fick jag mina efterlängtade stövlar från Ellos, men självklart var dom för små. Så jag skulle ringa upp för att be dom skicka rätt storlek innan de tog slut (igen).

Vet inte varför jag var så otroligt jäkla korkad så jag började ringa mitt i att jag stod och lagade mat, men normalt så brukar ett sånt telefonsamtal gå rätt fort.

Men signalerna gick.. telefonsvararen säger att de svarar snart.. signalerna fortsätter.. telefonsvararen tackar för att jag väntar.. signalerna fortsätter.. telefonsvararen tackar igen......signalerna fortsätter.. och kärringen till telefonsvarare fortsätter tjata med sin jäkla monotona röst och sitt skitsnack om att "tacka" hit och dit och att de ska svara "så fort de kan".

Detta höll på i 20 minuter!!!!!!!!!!!!! Får det ta så lång tid att komma fram till jäkla SkitEllos?? Det är faktiskt helt jäkla sjukt!

Nu undrar ni säkert vad jag är för en jäkla jubelidiot som sitter i en telefonkö till Ellos i 20 minuter, och ni ska veta att jag tycker det är befogat att ni undrar. Men ni ser, jag hann bli rätt arg efter ett tag och blev av den anledningen helt fast vid ideen att sitta kvar bara för saken skull, jag var helt enkelt nyfiken på hur sjukt jäkla långt tid de faktiskt tänkt sig att man ska vänta?! Till slut blev det ju som en grej, man blev helt enkelt nyfiken, annars skulle jag ju aldrig få veta! Och ju längre tid det tog, desto mer fast blev jag i ideen.. (Jag kanske borde söka upp psykolog? Börjar faktiskt själv undra! :D )

Och sen när jag väl kommer fram, tror ni kärringen i luren på andra sidan låter supertrevlig eller jätteinställsam som plåster på såren för oss stackars idioter som suttit i kö så länge? Nej, inte ett dugg. Ett kortskuret mumlande med non feeling för service var vad jag slutligen fick till svar efter 20 minuters telefonkö. Ja, jössös... Fast jag kan ju förstå om hon är trött dock, hon kanske satt själv i växeln idag med tanke på hur lång tid det tog?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida