fredag, september 08, 2006

Stärker mig med fika och blogg


För snart ska jag storstäda. Det ska vara så rent så att det till och med ska "lukta" nystädat. Överallt. Har köpt en massa starka medel så jag ska verkligen gnugga badrummen och toaletterna så de inte har en endaste liten bakterie kvar.

Så nu gäller det att stärka sig och motivera sig för jag haaataaar att städa. Men med lite go musik så brukar det kännas bättre..

Nu längtar jag tills i morgon... Då har vi skaffat barnvakt (Ni vet hon jag berättade om förra gången, typ Skånes bästa barnvakt!) och så ska jag och killen lära känna varandra på ett hotellrum inne i Malmö. Ni vet det behövs... För hur ska man veta om man älskar varandra eller om man egentligen är rätt för varandra när man aldrig få tid för varandra.. Annat än i vardagen då.. och då visas ju inte de allra bästa sidorna upp alltid.. Så det ser vi fram emot, massor! :) Så ska vi väl gå ut och äta oxå.. ååååh.. det ska bli så mysigt..*Längtar*

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida