lördag, augusti 18, 2007

Eurythmics made my day!!

Klicka på bilden för att komma till videon! (Gick inte att lägga in den direkt tyvärr)


Nu är det dags för lite nostalgi mina vänner! Bläddrade bland min skivsamling och hittade Eurythmics och fick för mig att kolla vilka videos jag kunde hitta med dom.. Letade genast upp denna "Thorn in my side" som är en av mina favoriter.. ÅH.. shit vad UNDERBART!! Dom är ju helt FANTASTISKA! 80 talet har nu börjat leva i mitt lilla hjärta (som kompletterar den lilla storleken genom att slå desto större) igen och jag LER!

Se denna underbara video och lägg särskilt märke till den mörka exotiska kvinnan som slänger lystna blickar in i kameran. Ni lär nog inte heller missa när hon förföriskt slänger med sitt hårsvall mot oss... Tur man har något att hålla i annars kanske man skulle ramlat av stolen av de heta känslor som svallar upp inom en av såna läckra gester? Senare i videon försöker hon sig dessutom på några förföriska danssteg.. vilket hon lyckas "sådär" bra med eftersom hennes kropp uppenbarligen har lite svårt att känna takten.. eller så spelades hennes dans in när musiken var tyst så hon bara fick improvisera lite framför en kåt kameraman. Lägg sen märke till när kameran filmar de läckra pumpsen på de asläckra och allt för stenhårda kvinnorna som sitter och diggar helt planlöst i videon då och då.. Även dom helt i otakt. Den stora döläckra stormusklade mannen med en tatuerad ros i början vet jag inte ens hur jag ska kommentera.. Än en gång har vi tur i samband med att vi tittar på videon, för han har solbrillerna på sig och hade han inte haft det kanske blickarna hade dödat.. Och de andra männen, de med coola stora ringar på händerna och som symboliserar en oemotståndlig pondus, de är bara en total fröjd för ögat! (?) Jag blir så glad av sånt här! Hoppas ni oxå får le av denna!

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

inte för ja läste jätte nogga men de va säkert bra.................att vara eller icke vara det äro frågan!









pink_shos@hotmail.com

1:48 em  
Blogger Ninaw sa...

Jag föredrar att vara framför att inte vara.. ;)

1:23 em  
Blogger fuck_me_up sa...

haha de må så vara men minnn du mej? från kvällen när du träffa på två typer som hade kollat på sahara på malmö festivalen vi sågs på på centralen på väntan på tåget xD...din hotmail verka inte funka så ja skrev den där som du nog såg^^hoppas du har hör av dej // Dia Fragma

1:05 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida