måndag, juli 02, 2007

Dagens plus och minus

Dagens plus:

Jag har sovit ovanligt många timmar i natt. Gick faktiskt och lade mig klockan 22:15. Nog rekord! Känner mig liiiite mer utvilad än annars i alla fall. Vet inte varför jag inte är piggare. Kanske är vädret?

Dagens minus:

Köpte ju en ny parfym här för någon månad sen. Lade ut sjukt många hundralappar och tänkte att det är ju ändå något som man har i flera månader sen. Så jag köpte min Paris Hilton parfym (Den luktar faktiskt jättegott! Inte mitt fel att det råkar vara Paris Hiltons parfym..Faktum är att alla hennes parfymer luktar svingott! ) och var så himla glad då jag gick hem med flaskan. Så i morse... så tappade jag den från en hylla på toaletten och hela flaskan gick sönder!! Så nu har jag ingen parfym! Gah så frustrerande.. Och inte har jag råd med att lägga ut för en ny.. så det blir att pressa fram de sista dropparna ur de flaskor jag har kvar.. och sen försöka få tag i lite varuprover. Kan ju inte prioritera en ny parfym mitt i sommaren när det finns så mycket annat att lägga pengar på!?

Så lite sur är jag.. men det går nog över. Det var ju bara en parfym! (? Som kostade typ nästan 600 kr.. )

2 kommentarer:

Blogger **MY LIFE** sa...

Hugaligen..
NÄe inte har jag heller såna pengar att lägga på en parfym.
Vet att dottern också älskar Paris parfymer. Själv är jag så pank så jag får köra lågbudget...
Ha det gott
XENA

9:01 fm  
Blogger Ninaw sa...

Ja, det blir lågbudget för mig oxå. Får lukta svett istället... det är alldeles gratis! ;) Nejdå..något får jag väl ersätta den med. Men det lär inte bli någon 600 kronors parfym i alla fall..

Jo Paris parfymer luktar faktiskt riktigt gott! Hon har bra smak din dotter! :)

1:13 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida