söndag, maj 07, 2006

Floor Filler finalen!



Ja, så vann Carolina!? (Se bild) Det var väl lite oväntat? Eller så är jag helt enkelt inte tillräckligt insatt. Men av det jag har sett av Floor Filler lite då och då så var hon för mig totalt otippad. Visst, hon var duktig. Men då hade jag nog helst sett Ida om någon av tjejerna skulle vinna. Annars Calle. Sean har i och för sig varit lite av en favorit, men jag tyckte han var lite utflippad nu idag... faktiskt så var nog Calle mycket bättre. Sen så verkar Calle vara så ödmjuk.. Men vad som är ännu viktigare, grym på att dansa. Han känns säker, hade en bra koregrafi och cool attityd på dansgolvet. Men men.. nu blev det Carolina. Grattis Carolina! Jag är glad för din skull. Du var i alla fall en av de bästa, så det känns helt ok detta för mig oxå! ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida